La Junta Constructora de la Sagrada Família i el seu president nat, el cardenal Joan Josep Omella, Arquebisbe de Barcelona, reben el Premi Amic del Passeig de Gràcia. - La Junta Constructora de la Sagrada Família i el seu president nat, el cardenal Joan Josep Omella, Arquebisbe de Barcelona, reben el Premi Amic del Passeig de Gràcia.
Editor de continguts
La Junta Constructora de la Sagrada Família i el seu president nat, el cardenal Joan Josep Omella, Arquebisbe de Barcelona, han estat distingits amb el XIX Premi Amic del Passeig de Gràcia per la seva contribució a "culminar" l'obra magna i el projecte més universal d'Antoni Gaudí i per "afrontar amb ambició els grans reptes de futur de la ciutat".
Els guardons, concedits per l’Associació del Passeig de Gràcia, els han recollit al Majestic Hotel & Spa Barcelona aquest dijous el president delegat de la Junta Constructora, Esteve Camps, i David Abadías, bisbe auxiliar de Barcelona, en representació del cardenal Omella, que ha acompanyat el pontífex en el seu viatge a Catalunya.
A l’acte també han intervingut el conseller de justícia i qualitat democràtica, Ramon Espadaler, el regidor i quart tinent d’alcaldia de l’ajuntament de Barcelona, Jordi Valls i el president de l’Associació del Passeig de Gràcia, Lluís Sans.