Editor de continguts

angle-left S’anuncien les persones guanyadores per al concert del ‘Requiem’ de Mozart

La Basílica de la Sagrada Família acollirà el pròxim 17 de febrer del 2025 a les 19.30 h la versió del Requiem de Mozart a càrrec de les formacions musicals del Gran Teatre del Liceu, amb el mestre Giovanni Antonini al capdavant.

Es van posar a disposició de la ciutadania 835 entrades dobles, que s’han sortejat entre les 13.875 persones inscrites. Aquí podreu consultar la llista de persones guanyadores que, en els propers dies, rebran per correu electrònic les indicacions per gaudir del premi.

Aquest esdeveniment és fruit de la col·laboració entre la Sagrada Família i el Gran Teatre del Liceu, i està dedicat exclusivament al públic menor de 35 anys, en honor a l’edat que tenia Wolfgang Amadeus Mozart quan va morir.

Per a més informació, consulta els canals oficials de la Sagrada Família i el Gran Teatre del Liceu.