FAQs Jornades de Portes Obertes 2023

FAQs Jornades de Portes Obertes 2023

FAQs Jornades de Portes Obertes 2023

espacio4

espacio4

espacio4

Línea

Línea

Línea

espacio4

espacio4

espacio4

Podràs visitar l'interior de la Basílica, les façanes, el museu i les Escoles.

Les entrades tenen inclosa una audioguia, que aquest any inclou, com a novetat, l’experiència «Allò que no es veu», un projecte de realitat augmentada on podràs descobrir els racons ocults que amaga la Basílica.

Es tracta d’una app que es pot descarregar als markets d'Android i iOS.

Les torres no es podran visitar i el servei de visita guiada no estarà disponible.

Totes les persones majors de tres anys (inclosos) hauran de portar entrada per accedir al recinte.

Les entrades per visitar la Basílica durant les Jornades de Portes Obertes són gratuïtes. No és possible la compra d’entrades.

Les entrades de Portes Obertes no són nominals, per la qual cosa si finalment no pots venir t’animem a donar-les a algun familiar o amic. Recorda que la venda d’aquestes entrades està prohibida.

No es poden fer canvis ni de dia ni d'hora per a les entrades de les Jornades de Portes Obertes.

L’accés serà pel carrer de la Marina. Presta atenció al teu correu electrònic. Rebràs un correu amb informació pràctica important 24 hores abans de la teva visita.

Per a incidències tècniques amb la descàrrega de les entrades podeu enviar un correu a portesobertes@ext.sagradafamilia.org o trucar al telèfon 932 080 414.

L’audioguia només està disponible a l’app oficial de la Sagrada Família i només la podràs activar si disposes d’entrades per a les Jornades de Portes Obertes 2023.

Per obtenir-la, fes clic a l’enllaç que trobaràs a les teves entrades. Una vegada descarregada l’aplicació, l’audioguia s’activarà automàticament.

Enguany, i com a novetat, en la proposta de recorregut de l’audioguia, podràs accedir a l’experiència «Allò que no es veu», un projecte de realitat augmentada on podràs descobrir els racons ocults que amaga la Basílica.

Veuràs que a l’app també disposes de la teva entrada i informació pràctica relacionada amb la visita. Si ja tenies l’aplicació descarregada, la vinculació serà automàtica.

En cas d’incidència amb la vinculació de les entrades, dirigeix-te a l’apartat «Ja tens les teves entrades?» de l’app i introdueix la data de visita, el localitzador i l’adreça de correu amb la qual s’ha participat en el sorteig.
No t’oblidis de portar auriculars i de venir amb la bateria del mòbil carregada.

espacio4

espacio4

espacio4